Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj dopravního simulátoru - objekt křižovatka
Kučera, Lukáš ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo prostudovat kód dopravního simulátoru TRASI, zjistit příčiny nefunkčnosti udílení předností v křižovatce a tyto příčiny opravit. Bylo navrženo několik způsobů řešení, z nichž jedno bylo implementováno do simulátoru (systém s maskou předností). Funkčnost řešení byla ověřena na třech jednoduchých modelových situacích. Na křižovatce s hlavní silnicí, na křižovatce s předností zprava a na jednoduché světelné křižovatce. Jejich návrh je také součástí bakalářské práce. Dále je v práci uveden stručný návod na simulátor jak pro uživatele, tak pro tvůrce dalších programových rozšíření.
Autoškola - pravidla silničního provozu
Porč, Jiří ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem simulátoru silničního provozu. Je zde popsána problematika simulačních metod, návrhu modelu města, silniční sítě a jejich využití při implementaci v dopravním simulátoru. Práce dále vysvětluje principy a postupy pro vytvoření modelu města v editoru a analyzuje dopravní pravidla, bez kterých by simulátor tohoto typu nebylo možné vytvořit. Vytvořený simulátor pro svůj běh využívá různé enginy. Bez jejich správného nastavení by nebylo v práci možné pokračovat, proto je část práce věnována právě instalaci použitých enginů. Jsou zde také rozebrány postupy pro použití 3D modelů a textur.
Simulátor MHD linek v Brně
Němec, František ; Král, Jiří (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat simulátor linek městské hromadné dopravy na území Brna. Časy odjezdů jednotlivých linek jsou extrahovány z online jízdních řádů. Data, ze kterých je generována dopravní síť, jsou získána z projektu OpenStreetMap. Práce obsahuje popis základních přístupů k tvorbě dopravních simulátorů, zejména pak popis mikroskopického přístupu, na kterém je tento simulátor založen. Druhá část práce obsahuje návrh a implementaci simulátoru, jejíž hlavními částmi je způsob řízení vozidel, reprezentace dopravní sítě a její generování z OpenStreetMap dat.
Simulace provozu na silnicích a dálnicích
Zajdák, Jiří ; Vícha, Karel (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá simulací silničního provozu na silnicích a dálnicích. Práce rozebírá důležité pojmy z oblasti pravidel silničního provozu a jejich návaznost na simulační systém. Dále je zde popsána problematika návrhu a tvorby silniční sítě, kterou simulátor používá. Vysvětluje principy modelů chování účastníků silničního provozu, které lze rozšiřovat pomocí dalších zásuvných modulů. Práce také zhodnocuje do jakých podrobností je vhodné modelovat realitu v jednotlivých částech simulačního systému.
City Traffic Simulator for Web
Kováč, Kristián ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create a city traffic simulator, which visualizes its results on a web interface. Information about the traffic network is obtained from the OpenStreetMap project. The simulation is based on a microscopic model and focuses mainly on the Brno - Střed area. Vehicles are modeled as separate entities that communicate with each other and follow the traffic rules. The thesis describes the basic principles of traffic modeling and simulation. It also deals with some existing microscopic traffic simulators and their properties. The second part of the thesis describes the design and implementation of the created application. It focuses mainly on the description of OpenStreetMap data processing, vehicle model, structure of simulation results and their visualization on a web interface.
Simulátor MHD linek v Brně
Němec, František ; Král, Jiří (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat simulátor linek městské hromadné dopravy na území Brna. Časy odjezdů jednotlivých linek jsou extrahovány z online jízdních řádů. Data, ze kterých je generována dopravní síť, jsou získána z projektu OpenStreetMap. Práce obsahuje popis základních přístupů k tvorbě dopravních simulátorů, zejména pak popis mikroskopického přístupu, na kterém je tento simulátor založen. Druhá část práce obsahuje návrh a implementaci simulátoru, jejíž hlavními částmi je způsob řízení vozidel, reprezentace dopravní sítě a její generování z OpenStreetMap dat.
Autoškola - pravidla silničního provozu
Porč, Jiří ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem simulátoru silničního provozu. Je zde popsána problematika simulačních metod, návrhu modelu města, silniční sítě a jejich využití při implementaci v dopravním simulátoru. Práce dále vysvětluje principy a postupy pro vytvoření modelu města v editoru a analyzuje dopravní pravidla, bez kterých by simulátor tohoto typu nebylo možné vytvořit. Vytvořený simulátor pro svůj běh využívá různé enginy. Bez jejich správného nastavení by nebylo v práci možné pokračovat, proto je část práce věnována právě instalaci použitých enginů. Jsou zde také rozebrány postupy pro použití 3D modelů a textur.
Simulace provozu na silnicích a dálnicích
Zajdák, Jiří ; Vícha, Karel (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá simulací silničního provozu na silnicích a dálnicích. Práce rozebírá důležité pojmy z oblasti pravidel silničního provozu a jejich návaznost na simulační systém. Dále je zde popsána problematika návrhu a tvorby silniční sítě, kterou simulátor používá. Vysvětluje principy modelů chování účastníků silničního provozu, které lze rozšiřovat pomocí dalších zásuvných modulů. Práce také zhodnocuje do jakých podrobností je vhodné modelovat realitu v jednotlivých částech simulačního systému.
Vývoj dopravního simulátoru - objekt křižovatka
Kučera, Lukáš ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo prostudovat kód dopravního simulátoru TRASI, zjistit příčiny nefunkčnosti udílení předností v křižovatce a tyto příčiny opravit. Bylo navrženo několik způsobů řešení, z nichž jedno bylo implementováno do simulátoru (systém s maskou předností). Funkčnost řešení byla ověřena na třech jednoduchých modelových situacích. Na křižovatce s hlavní silnicí, na křižovatce s předností zprava a na jednoduché světelné křižovatce. Jejich návrh je také součástí bakalářské práce. Dále je v práci uveden stručný návod na simulátor jak pro uživatele, tak pro tvůrce dalších programových rozšíření.
Toolbox pro dopravní simulace
Dohnal, Pavel
Simulátor Aimsun je plnohodnotný nástroj pro simulování dopravního toku, zatímco prostředí aplikace Matlab poskytuje bohatou sadu funkcí, jenž zjednodušuje proces návrhu, optimalizace a testování vyvíjeného řízení dopravy. Toolbox kombinuje výhody obou zmiňovaných nástrojů dohromady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.